• WIJZIGING IN DE TIJDEN VAN ZWEMVAARDIGHEID EN DIPLOMA ZWEMMEN

• Nieuwe lestijden

Met ingang van het nieuwe seizoen zullen de lestijden veranderen.

Deze wijziging is ingegeven door een aantal ontwikkelingen waar wij als ZC Zeist mee te maken hebben en waar wij als bestuur zo optimaal mogelijk invulling aan willen geven, en de belangen van alle onderdelen binnen de vereniging zo goed mogelijk behartigen. Om een idee te geven, wij hebben te maken met een algemene heroriëntatie van Zwembad Dijnselburg op haar activiteiten en daarnaast aanpassing van regelgeving vanuit overkoepelend organisaties.
    Met deze uitdaging hebben we getracht ook in te spelen op vragen en wensen met betrekking tot de organisatie van ons Zwem-ABC.

Concreet betekent dit voor het Zwem-ABC, dat na de zomervakantie in plaats van 2x 30 minuten lessen, er 1x per week een les van één uur zal zijn. Zwemvaardigheid blijft gewoon 2 keer een uur per week. De lesdagen zijn ongewijzigd gebleven. De indeling is als volgt:

•  Maandag van 18.00 tot 19.00 uur: A in het instructiebad
    •  Maandag van 18.00 tot 19.00 uur: Zwemvaardigheid 1, 2 en 3 in wedstrijdbad (let op zwemvaardigheid I gaat naar 18:00 uur!)
    •  Donderdag van 18.00-19.00 uur: A (kinderen die op dit moment in Badje 3 zitten in het instructiebad), B en C + zwemvaardigheid in wedstrijdbad
    • Vanaf volgend seizoen zal dit dus inhouden dat als uw kind naar badje 3 gaat, de lesdag ook zal wijzigen!

Als er bij u vragen of onduidelijkheden zijn dan kunt u een mail sturen naar zwemles.zcz@gmail.com. Vanaf 10 juli tot en met 14 augustus genieten ook wij van de welverdiende vakantie.

De zwemlessen starten weer op maandag 29 augustus 2016.