• Pasavond clubkleding seizoen 2017-2018

• Mogelijkheid tot het bestellen van clubkleding!

Beste zwemvrienden,

Als club hebben wij onze eigen clubkleding en deze is voor iedereen verplicht die meedoet aan de competitie (wedstrijdzwemmen en waterpolo).

Voor de wedstrijdzwemmers is dat een short en een poloshirt. De waterpoloërs dienen gebruik te maken van de badkleding uit de kledinglijn. Naast de voorgeschreven kleding staat het een ieder uiteraard vrij om andere artikelen uit de clubkledinglijn aan te schaffen.

De clubkleding kan worden bekeken op onze website. Je vindt alle kleding onder de Home button (clubkleding). Voor de levering van de kleding zijn wij een exclusieve samenwerking aangegaan met Linden Bedrijfskleding uit Soest. Zij hebben een ruime ervaring op (onder andere) het gebied van clubkleding en de levering ervan. Zo kunnen wij gebruik maken van hun kennis en expertise en zijn wij gegarandeerd van een goede service.

De kleding kan aan het begin van het seizoen worden gepast in zwembad Dijnselburg, wij zullen hiervoor de faciliteiten inrichten in het zwembad. Het passen kan op de volgende momenten:

-        maandag 28 augustus van 18.30 uur tot 20.00 uur
    -        dinsdag 29 augustus van 18.30 uur tot 20.00 uur

De bestelling dient meteen te worden betaald. Betalen kan middels pin of contant. Maar pinnen heeft de voorkeur.

Naar verwachting kunnen de spullen 2 weken later, op 15 september (tussen 18.30uur en 20.00uur) worden uitgeleverd. Dit is afhankelijk van de voorraad en beschikbaarheid. Mocht er enige vertraging zijn dan zal een ieder tijdig worden geïnformeerd.

Mocht je niet in staat zijn om op de aangegeven momenten te komen passen of op te halen, dan is het ook mogelijk dit rechtstreeks bij Linden Bedrijfskleding in Soest (Birkstraat 105c).

Met vriendelijke groet

Het Bestuur.