• Club van 100

De Club van 100 is gestart om de vereniging financieel te ondersteunen via een ieder die de club een warm hart toedraagt.

Wij zijn niet de grootste vereniging, maar wel de gezelligste. een vereniging voor jong tot oud! Wij hebben een actieve Activiteitencommissie, die elk jaar voor de nodige gezelligheid zorgt. De Club van 100 kan bijdragen aan:

• bijdragen aan trainingskampen
    • extra evenementen voor leden
    • bijscholing kaderleden
    • aanschaf trainingsmaterialen.

Wie kan er lid worden van de Club van 100?

Iedereen kan lid worden. Voor een plek op het bord van de club van 100 wordt een jaarlijkse bijdrage van minimaal 100 euro verwacht. Deze dient per seizoen betaald te worden.

Wat zien we terug van de Club van 100?

• Uw naam wordt vermeld op het bord van de club
    • Vermelding van de naam op de website onder de Club van 100.
    • Er wordt jaarlijks een avond georganiseerd waarbij wij stil staan bij wat wij als vrienden hebben gedaan onder genot van eten en drinken.

Hoe wordt je lid van de club van 100?
    Je kunt jezelf aanmelden via sponsorcommissie en er zal contact met je worden opgenomen.