• Sponsorpakketten

Meer zichtbaarheid voor uw bedrijf, het onder de aandacht brengen van uw diensten en/of produkt. Dat is naturrlijk waar iedereen naar op zoek is. Ideaal natuurlijk als dat in combinatie kan met de stimulatie en bevordering van de sport! Om het helemaal makkelijk te maken hebben wij een drietal sponsorpakketten waar u gebruik van kan maken:

Pakket 1               € 350,- per jaar

• vermelding op de website (met logo)
    • vermelding met logo in iedere nieuwsbrief
    • vermelding op de sponsorpagina op de website
    • logo (A4 formaat) op centraal sponsorbord, aanwezig tijdensuitnodiging voor een netwerkavond, voor 2 personen, tijdens een waterpolo en/of wedstrijdzwemwedstrijd
    • uitnodiging voor 2 personen voor het einde seizoensfeest/BBQ

Pakket 2               € 250,- per jaar

• vermelding met logo in iedere nieuwsbrief
    • vermelding op de sponsorpagina op de website
    • logo (A4 formaat) op centraal sponsorbord, aanwezig tijdensuitnodiging voor een netwerkavond, voor 1 persoon, tijdens een waterpolo en/of wedstrijdzwemwedstrijd
    • uitnodiging voor 2 persoon voor het einde seizoensfeest/BBQ

Pakket 3               € 150,- per jaar

• vermelding op de sponsorpagina op de website
    • logo (A5 formaat) op centraal sponsorbord, aanwezig tijdensuitnodiging voor een netwerkavond, voor 1 persoon, tijdens een waterpolo en/of wedstrijdzwemwedstrijd
    • uitnodiging voor 1 persoon einde seizoensfeest/BBQ

Mogelijke Uitbreidingen:

• Sponsoring middels een banner in het waterpolodoel gedurende de thuiswedstrijden
    • € 100 per jaar

Voor alle pakketten geldt dat de bedragen exclusief BTW zijn en de overeenkomst wordt aan gegaan voor een periode van minimaal 3 jaar. De kosten voor de vervaardiging van de sponsoruitingen komen voor rekening van de sponsor. Indien de sponsor het sponsorgeld voor 3 jaar in eenmaal voldoet dan zal de zwemclub de kosten voor haar rekening nemen. Meer informatie over de pakketten in te vinden in de sponsorbrochure.

Naast de benoemde pakketten zijn er ook alternatieve mogelijkheden van sponsoring mogelijk zoals: kledingsponsoring, materiaalsponsoring, evenementensponsoring, ...

Hebt u interesse in één van onze sponsorpakketten? Of wilt u meer informatie over onze sponsormogelijkheden? Neemt u dan contact met ons op via sponsorcommissie. Wij nemen dan binnen enkele dagen contact met u op om uw wensen en onze mogelijkheden met u te bespreken.