• Pasavond clubkleding 22 november 2021

Op maandagavond 22 november aanstaande is er vanaf 18:30 -20:00 weer een pasavond van onze clubkleding in het zwembad.

Alle leden die meedoen aan wedstrijden zijn verplicht clubkleding te dragen:

• voor waterpolo is dat badkleding
    • voor wedstrijdzwemmen is dat badkleding, een polo en een short

Let op

• Leden onder de 18 kunnen alleen passen en bestellen in aanwezigheid van een van de ouders/verzorgers. Zo weten we zeker dat de juiste maat en eventueel opschrift wordt besteld.
    • Bestellingen dienen direct betaald te worden. Dit kan alleen ter plekke met pin. Andere betaalmethodes zijn niet mogelijk.
    • Alles met in achtneming van de geldende coronaregels

Verhinderd op 22 november?

Buiten de pasavond om kun je altijd kleding passen en bestellen via Linden Bedrijfskleding B.V. in Soest.

Kijk voor meer informatie over de kleding en aanvullende accessoires bij clubkleding.