• Sponsoring

Zwemclub Zeist is sterk groeiend en wil op alle gebieden deze groei ondersteunen en faciliteren. Wilt u bijdragen aan de groei van de Zwemclub Zeist en daarmee meteen uw bedrijf profileren binnen de club. Dan kan dit op verschillende manieren: reclame in het zwembad, kleding, evenementen, materiaal en via de club van 100.

Om het makkelijk te maken hebben wij al een drietal pakketten samengesteld. Meer informatie over de pakketten in te vinden in de sponsorbrochure of op deze website.

Heeft u interesse in één van onze sponsorpakketten? Of wilt u meer informatie over onze sponsormogelijkheden? Neemt u dan contact met ons op via sponsorcommissie. Wij nemen dan binnen enkele dagen contact met u op om uw wensen en onze mogelijkheden met u te bespreken.