• ZWEMVAARDIGHEID ALGEMENE INFORMATIE

Heb je je ABC-diploma's en wil je verder met zwemmen? Kies dan voor zwemvaardigheid. Je verbetert je slagen en krijgt een betere conditie.

Zwembad Dijnselburg, Badmeester Schenkpad 8, Zeist

• Zwemvaardigheid
      • Maandag van 18:00 tot 19:00 (wedstrijdbad, met kleren)
      • Woensdag van 18:00 tot 19:00 (wedstrijdbad)
    • Snorkelen 1
      • Woensdag van 19:00 tot 19:45 (wedstrijdbad, eigen materiaal meenemen)
    • Snorkelen 2 & 3
      • Woensdag van 19:00 tot 20:00 (wedstrijdbad, eigen materiaal meenemen)

Eén keer per kwartaal wordt er afgezwommen. Hiervoor hanteren we een leerlingvolgsysteem.
    Zie de jaarplanning voor de dagen waarop er geen les wordt gegeven.

Schrijf je in via het inschrijfformulier
    Je krijgt dan 2 proeflessen en daarna bepaal je of je lid wordt van de vereniging. Je hoeft je dan niet opnieuw in te schrijven. Je krijgt van ons bericht wanneer je kunt starten.  Kinderen die ABC gehaald hebben bij Zwemclub Zeist zijn al lid en hoeven zich niet opnieuw in te schrijven.

Kosten
    Je wordt lid van de zwemclub en betaalt hiervoor een vast bedrag per jaar. Het is mogelijk om per jaar of per kwartaal te betalen. Betaling geschiedt via automatische incasso of per overboeking. Na aanmelding ontvang je een rekening voor het restant van het lopende kalenderjaar. Eind november krijg je de rekening voor het komende jaar.

Tarieven 2024

Lid t/m 12 jaar: € 404,-* per jaar
    Lid 13 jaar en ouder: € 434,-* per jaar

€ 10,- per diploma voor afzwemmen
    € 10,- inschrijfkosten (eenmalig bij aanmelding Zwemclub)
    KNZB-bijdrage: € 18,60 per jaar

* Dit bedrag is inclusief 5 loten van de de Grote Clubactie (€ 15,-) en vrijwilligersbijdrage (€ 50,-).
    Leden die als vrijwilliger binnen de vereniging taken vervullen ontvangen aan het eind van het seizoen een restitutie op deze bijdrage.

Uitschrijven
    Wil je stoppen met zwemmen? Jammer! Opzeggen kan per maand. Geef het voor de eerste van de maand door via de ledenadministratie (penningmeester.zcz@gmail.com). Het lidmaatschap wordt dan na een maand beëindigd.

Huishoudelijk reglement
    Om de zwemlessen soepel te laten verlopen gelden er een aantal regels met betrekking tot:

• het wegbrengen naar - en ophalen van de zwemles.
    • het gebruik van de kleedkamers.
    • het kijken bij de zwemlessen.

Meer informatie hierover lees je onder Huishoudelijk reglement.

Vragen? Mail ons via penningmeester.zcz@gmail.com

• Licentiehouder Nationale Zwemdiploma's

Zwemclub Zeist is licentiehouder Nationale Zwemdiploma’s.
    Haal bij ons het enige echte Zwem-ABC en ook Zwemvaardigheidsdiploma’s.