• ORGANISATIE

Zwemclub Zeist wordt geleid door een enthousiaste groep vrijwilligers. Naast de trainers is er een bestuur en zijn er per onderdeel commissies. Alle leden van 16 jaar en ouder dragen bij om de club draaiende te houden.

Bestuur
    Het bestuur van de vereniging stelt het beleid vast, onderhoudt de contacten met de zwembond en het zwembad en zorgt voor de promotie van de Zwemclub. Het bestuur bestaat uit 5 leden:

Ledenadministratie
    Voor inschrijving en uitschrijving: penningmeester.zcz@gmail.com

Vertrouwenscontactpersoon
    De vertrouwenscontactpersonen van onze vereniging zijn Dick Moonen en Nikki Jacobsen. Zij zijn bereikbaar via: vcp.zcz@gmail.com

Klachten
    Voor klachten kunt u terecht bij Irma Boerenkamp. Zij is bereikbaar via: klacht.zcz@gmail.com

Clubfotograaf

• Alexander van de Vijver - Onze vaste fotograaf bij evenementen. Zijn clubfoto's zijn te vinden op onze foto's pagina.

Commissies

• ABC-zwemles commissie: zij delen de lesuren in, regelen het afzwemmen en het oproepen van nieuwe kinderen van de wachtlijst. Zij ondersteunen de trainers van het ABC-zwemmen. De commissie is bereikbaar via: zwemles.zcz@gmail.com.
    • Wedstrijdzwemmen commissie: regelt alle zaken ten aanzien van het reilen en zeilen van het wedstrijdzwemmen binnen de vereniging. Zij nodigen de leden uit voor wedstrijden en schrijven zwemmers in, zij wonen de regiovergaderingen bij en stellen de vrijwilligers aan. De commissie is bereikbaar via: wedstrijdzwem.zcz@gmail.com.
    • Waterpolo commissie: zij stellen de waterpoloteams samen, delen de trainingen in en zorgen voor inschrijving voor competities. De commissie is bereikbaar via: waterpolo.zcz@gmail.com.
    • Activiteitencommissie: zij regelen de speciale activiteiten en verzorgen de promotie hiervoor binnen de club. DDe commissie is bereikbaar via: activiteiten.zcz@gmail.com.
    • Sponsorcommissie: zij werven nieuwe sponsoren en onderhouden de contacten met bestaande sponsoren. De commissie is bereikbaar via sponsoring.zcz@gmail.com.
    • Communicatiecommissie: zij verzorgen de interne en externe communicatie en onderhouden de contacten met de pers. De commissie is bereikbaar via: communicatie.zcz@gmail.com.

Commissie leden (seizoen 2023-2024)

• ABC-zwemles: Petra, Paulien
    • Wedstrijdzwemmen: Kirsten, Menno, Maarten, Mark