• ABC-ZWEMLES MEER INFO

Als uw kind de diploma's A en B heeft dan beheerst het de basistechnieken. Voor het C-diploma leert het aanvullende vaardigheden. Wie het Zwem-ABC heeft kan zich veilig in het water redden.

Maar het is wel belangrijk te blijven oefenen om deze vaardigheden op peil te houden. De Zwemvaardigheidsdiploma’s 1, 2 en 3 geven hier een perfecte invulling aan.

Gediplomeerde zwemleerkracht
    De ABC-zwemlessen worden gegeven door enthousiaste vrijwilligers. Plezier in het zwemmen staat voorop! Er is altijd minimaal één gediplomeerde zwemleerkracht. Maar er helpen ook altijd leden van de club bij de instructie. Zij ondersteunen de zwemleerkracht en brengen hun liefde voor de zwemsport over op jonge kinderen.

Zwemclub Zeist
    Zwemclub Zeist bestaat al sinds 1947. De vereniging heeft meer dan 200 leden. Naast ABC-zwemlessen bieden wij kinderen de mogelijkheid hun zwemvaardigheid verder te ontwikkelen. Of zij kunnen van zwemmen hun hobby maken in de vorm van wedstrijdzwemmen of waterpolo. Voor al onze leden organiseert onze activiteitencommissie jaarlijks een aantal leuke zwemactiviteiten.

Zwembond
    Zwemclub Zeist is aangesloten bij het Nationaal Platform Zwembaden (NPZ-NRZ). Dit is de instantie die de Nationale Zwemdiploma’s uitgeeft en toezicht houdt op de examens. Alle informatie van over zwemles wordt door de NPZ-NRZ gebundeld op de site www.allesoverzwemles.nl. Zwemt uw kind bij ons af dan heeft het een overal officieel erkend zwemdiploma. Daarnaast zijn wij aangesloten bij de Koninklijke Nederlandse Zwembond (KNZB).