• VRIJWILLIGERS BIJ ZWEMCLUB ZEIST

Zwemclub Zeist is meer dan alleen een plek om te sporten. Het is een club van mensen die hun passie voor zwemmen willen delen. Alles wat er in de club gebeurt wordt gedaan door vrijwilligers. Van trainingen geven tot wedstrijden fluiten, van coachen tot administratie voeren.

Vele handen maken licht werk. Daarom hebben wij een vrijwilligersbeleid. De essentie daarvan is dat wij van al onze leden van 15 jaar en ouder verwachten dat zij ook een steentje bijdragen aan het draaiende houden van de club. Iedereen kiest wat bij hem past. De een vindt het leuk te helpen bij het geven van instructie aan jongere kinderen. De ander schrijft misschien liever berichtjes voor de website en de facebookpagina. De een wordt blij van coachen, de ander doet liever een administratieve taak. Er is voor elk wat wils.

Vacatures
    Bij vacatures kun je zien voor welke taken we momenteel iemand zoeken. Interesse in een van de taken? Of wil je graag iets anders doen? Mail dan naar: vrijwilliger.zcz@gmail.com.

(Maatschappelijke) Stage
    Wil je bij Zwemclub Zeist stage lopen? Ook dan ben je van harte welkom! Mail dan naar: penningmeester.zcz@gmail.com.