• ABC-ZWEMLES LESTIJDEN, KOSTEN EN INSCHRIJVING

Vanaf 5 jaar kan je bij onze vereniging komen leren zwemmen. We wisselen de ABC-zwemles af met spetterende zwemactiviteiten. Spelenderwijs haal jij je ABC-diploma's.

Zwembad Dijnselburg, Badmeester Schenkpad 8, ZEIST

• Maandag van 18:00 tot 19:00 uur: beginnersgroepen diploma A (instructiebad)
    • Donderdag van 18:00 tot 19:00 uur: gevorderden diploma A, B en C (wedstrijdbad)
    Eens in de zes weken is er proefzwemmen en de week daarop volgend afzwemmen.
    Zie de jaarplanning voor de dagen waarop er geen les wordt gegeven.

Lespakketten
    We hebben lespakketten voor ABC zwemlessen tegen een vaste all-in prijs. Zo weet je precies wat je kwijt bent voor het behalen van het A-, B-, C- of complete ABC-diploma.

Tarieven 2024
    Inschrijfgeld: € 10,- (eenmalig)
    • A-diploma
      Tarief: € 615,- (betaling per incasso, 3 termijnen van € 205,-)
      een kind heeft gemiddeld 40 lessen nodig voor het behalen van het A-diploma
    • B-diploma
      Tarief: € 146,- (betaling per incasso, ineens)
      Een kind heeft gemiddeld 10 lessen nodig voor het behalen van het B-diploma
    • C-diploma
      Tarief: € 146,- (betaling per incasso, ineens)
      Een kind heeft gemiddeld 10 lessen nodig voor het behalen van het C-diploma
    • BC-diploma
      Tarief: € 262,- (betaling per incasso, 2 termijnen van € 131,-)
    • Compleet ABC-diploma
      Tarief: € 817,- (betaling per incasso, 4 termijnen van € 204,25)
    Deze tarieven zijn inclusief zwemdiploma, exclusief inschrijfgeld (€10,-). De eerste termijn dient voor aanvang van de eerste les te zijn betaald.
    Bij het niet afmaken van een pakket, of bij eerder afzwemmen voor het verstrijken van de incassotermijnen, zullen de resterende termijnen van het pakket in één keer worden geïncasseerd.

Intake
    • Voor kinderen die instromen voor hun A-diploma vindt een intake plaats. Op basis hiervan krijgen wij inzicht in het zwemniveau van je kind en bepalen we tegen welke tarief het pakket kan worden afgenomen.
    • Bij instroom voor B- of C- diploma vindt ook een intake plaats. Op basis hiervan bepalen we in welke groep je kind kan instromen.
    Vul voor inschrijving het inschrijfformulier in.

Voor het starten met het A-diploma is er een wachtlijst. Wij plaatsen kinderen vanaf 5 jaar. Hun motoriek is dan ver genoeg ontwikkeld. Ook hebben zij op school al geleerd instructies te krijgen.

Bijzonderheden
    Zijn er bijzonderheden/omstandigheden waardoor het voor je kind waarschijnlijk niet haalbaar is om binnen 40 lessen het A-diploma te behalen? Neem contact met ons op of geef het aan op het inschrijfformulier. Dan kijken we samen naar passende oplossing.

Huishoudelijk reglement
    Om de zwemlessen soepel te laten verlopen gelden er een aantal regels met betrekking tot

• het wegbrengen naar - en ophalen van de zwemles
    • het gebruik van de kleedkamers
    • het kijken bij de zwemlessen

Meer informatie hierover lees je onder Huishoudelijk reglement.

Vragen? Neem contact op via zwemles.zcz@gmail.com.

Wil je een keer komen kijken? Je bent in de laatste 10 minuten van de lessen altijd welkom.
    Wil je de informatie nog even rustig op papier nalezen? Print dan deze flyer hieronder.

• Licentiehouder Nationale Zwemdiploma's

Zwemclub Zeist is licentiehouder Nationale Zwemdiploma’s.

Haal bij ons het enige echte Zwem-ABC en ook Zwemvaardigheidsdiploma’s.