• WATERPOLO ALGEMENE INFORMATIE

Heb je je zwemdiploma's en wil je deel uitmaken van een zwemteam? Dan is waterpolo de sport voor jou.

Wil je een keer een training meemaken? Kom gerust langs op een van de trainingsavonden. Je kunt kosteloos twee keer mee komen trainen. Wel fijn als het vooraf even laat weten via Waterpolo.zcz@gmail.com en geef even door of je al eerder waterpolo hebt gespeeld of dat dit je eerste keer wordt.

Zwembad Dijnselburg, Badmeester Schenkpad 8, Zeist

Maandag

19:30 - 21:00 Dames
    20:30 - 21:30 Heren

Dinsdag
    18:00 - 19:00 Meisjes en jongens <15

Woensdag
    20:00 - 21:00 Dames

Vrijdag
    19:00 - 20:00 Meisjes en jongens <15
    20:00 - 21:30 Heren

Tijdens de schoolvakanties en officiele feestdagen zijn er geen waterpolotrainingen, zie de jaarplanning.

Schrijf je in via het inschrijfformulier.

Jaartarieven 2024

Lid t/m 12 jaar: € 404,-* per jaar
    Lid 13 jaar en ouder: € 434,-* per jaar

Inschrijfkosten (eenmalig bij aanmelding Zwemclub): € 10,-

Startvergunning wedstrijdleden t/m 12 jaar: € 20,65 per jaar
    Startvergunning wedstrijdleden 13 jaar en ouder: € 59,35 per jaar
    KNZB-bijdrage: € 18,60 per jaar (alleen voor leden die niet deelnemen aan wedstrijden)

* Dit bedrag is inclusief € 15,- voor de Grote Clubactie en € 50,- vrijwilligersbijdrage. Leden die als vrijwilliger binnen de vereniging taken vervullen ontvangen aan het eind van het seizoen een restitutie op deze bijdrage.

Betaalwijze
    Het is mogelijk om per jaar of per kwartaal te betalen. Betaling geschiedt via automatische incasso of per overboeking. Na aanmelding ontvang je een rekening voor het restant van het lopende kalenderjaar. Eind november krijg je de rekening voor het komende jaar.

Uitschrijven
    Wil je stoppen met zwemmen? Jammer! Opzeggen kan per maand. Geef het voor de eerste van de maand door via de ledenadministratie (penningmeester.zcz@gmail.com). Het lidmaatschap wordt dan na een maand beƫindigd.

Vragen? Mail ons via Waterpolo.zcz@gmail.com.