• Zomerzwemmen: Bijspijker-zwemlessen voor de zomervakantie!

• Update: Zomerzwemmen is inmiddels afgelopen! Volgend jaar geven we mogelijk weer Bijspijker-zwemlessen.

Nieuw bij Zwemclub Zeist: Bijspijker-zwemlessen voor de zomervakantie! Elk jaar komen er helaas kinderen om tijdens het zwemmen in de zomervakantie. Veelal komt dit door onvoldoende conditie, kracht of zwemvaardigheid. Er is hier veel onderzoek naar verricht door het Universitair Medisch Centrum Groningen (UMCG) en het Amsterdam Universitair Medisch Centrum (UMC). Zwemclub Zeist vindt veilig zwemmen belangrijk en we willen dat kinderen en ouders met plezier en zo onbezorgd mogelijk van hun vakantie kunnen genieten. Daarom bieden we vanaf eind mei de cursus zomerzwemmen aan, waarbij kinderen met zwemdiploma B en/of C zo veilig mogelijk de zomer in kunnen. De cursus bestaat uit 6 lessen op donderdag van 18:00 – 19:00 uur vanaf 30-5-2024 t/m 4-7-2024.