• Vacatures wedstrijdzwemmen

• Voor het wedstrijdzwemmen zijn we op zoek naar vrijwilligers voor de volgende taken:

• Ondersteuning wedstrijdsecretariaat
      Diverse taken, zoals het maken van de PR-certificaten, bijhouden clubrecords, hulp van de (administratie voor de) thuiswedstrijden, coördinatie vrijwilligers/officials, e.e.a. i.o.m. het wedstrijdsecretariaat.
    • Werkgroep thuiswedstrijden
      Het initiëren, voorbereiden en organiseren van verschillende thuiswedstrijden, waaronder een eigen nieuwe wedstrijd, schoolzwemkampioenschappen, en eventueel andere ideeën.
    • Tijdwaarnemers
      Doorlopend zijn wij op zoek naar officials die als klokker bij wedstrijden kunnen fungeren. Met name worden ook ouders van minioren opgeroepen hier op in te schrijven om ook voor de volgende seizoenen voldoende miniorenwedstrijden te kunnen blijven aanbieden.

Interesse?

Neem contact met ons op via wedstrijdzwem.zcz@gmail.com

Lees meer over het vrijwilligersbeleid van Zwemclub Zeist.